Plně automatizovaný
tisk přepravních etiket
a mnohem více...
DIAMOND SOFTWARE s.r.o
Co je LabelPrinter?
Kdo jsme?
Co děláme?
Proč s námi?
Výhody nasazení software LabelPrinter
Úspora času
Snížením času nutného ke zpracování zásilky a její vychystání se extrémně zvýší propustnost oddělení expedice. Automatická kontrola adresy, telefonního čísla, emailu, doplňkových služeb a počtu balíků zásilky. Plně automatizované odeslání dat přepravci. Plně automatický tisk etikety... To vše v milisekundách.
Podpora většiny přepravců
Náš software podporuje většinu využívaných přepravců na českém i slovenském trhu, všichni uvedení přepravci jsou plně otevření včetně všech přepravních metod a ihned k použití bez jakýchkoli poplatků navíc. Pokud svého přepravce nevidíte, rádi jej pro Vás doimplementujeme.
Snížení nákladů
Snížení nákladů na licence jiných produktů, protože na odpovídajících pracovištích již nejsou potřeba. Od 4 balíků podaných denně systém pokryje své vlastní náklady. Od 6ti balíků systém již vydělává.
Napojení na systémy
Podporujeme přímé napojení na ekonomické systémy ABRA, AltusVario, Cézar, Helios Red, Helios Orange, Helios Green, IS K2, MoneyS3, MRP-K/S, ShopTet, Stormware Pohoda (jakékoli verze), WinDUO64, WordPress. Řešení však umíme přizpůsobit takřka jakémukoliv eshopu nebo informačnímu systému, či se s ním přímo propojit. Samozřejmostí je i zdarma LabePrinterAPI.
Jednoduché použití
LabelPrinter je jednoduchý a intuitivní na ovládání, takže jej mohou používat ihned i brigádníci. Absence nutných školení a nízké požadavky na znalosti uživatelů sníží Vaše náklady. Poporujeme dotykové displaye i s možností na výšku, všechny typy čteček čárových kódů, etiketovací i klasické tiskárny.
Eliminace chyb
Díky automatizaci se chybovost expedice snižuje téměř na nulu a tím dochází ke zvýšení pokrytí zakázek až na 99%. Položky lze kontrolovat při pickingu i při samotném balení. Kontrola vážením chybovost eliminuje úplně. Není nic horšího než Váš nespokojený zákazník s cizí zásilkou.
Doplňkové funkce
LabelPrinter obsahuje spoustu doplňkových funkcí pro podporu expedičního oddělení, jako například jednoduché vychystávání zásilek ze skladu (picking), kontrola obsahu zásilky před zabalením čtečkou nebo váhou, automatické vážení, tisky návodů s jazykovými mutacemi a mnoho dalšího.
Zdarma na zkoušku
Neváhejte si LabelPrinter vyzkoušet na měsíc provozu se všemi jeho výhodami zdarma.
Máte jakékoliv otázky?
Neváhejte nás kontaktovat, ať už jde o ukázku našeho softwaru nebo poradenství v IT, jsme tady pro Vás.
Podporovaní přepravci
Proces expedice
-
Do LabelPrinteru jsou ukládány data o konkrétní zásilce na základě např. změny stavu objednávky v eshopu nebo zaúčtování faktury v informačním systému. Dále jsou data poprvé zvalidována a připravena k dalšímu zpracování expedičním oddělením (např. vážení, změna adresy či přepravce či kontrole položek čtečkou).
-
Na expedičním oddělení vidí pracovník v Labelprinteru jednotlivé zásilky a vybírá si, kterou zásilku zrovna balí a dokončuje (např. pomocí čtečky čárového kódu a snímání boxu) nebo je LabelPrinter uživateli přiřazuje automatizovaně (na základě přepravce, hmotnosti položek, ...). Automaticky validujeme adresy, telefonní čísla, maily, doplňkové služby, počet balíků zásilky, doplňujeme adresář Vašich zákazníků.
-
Druhou variantou je automatický režim, kdy LabelPrinter toto vše udělá napozadí bez uživatelských vstupů.
-
Pokud je vše v pořádku, vytiskne LabelPrinter automaticky požadovaný počet etiket odpovídající počtu balíků zpracovávané zakázky a automatizovaně odesílá data přepravci.
-
Hlídáme i skutečnou doručenost zásilek zákazníkovi, kompletní tracking zásilek a tyto data poskytujeme k dalšímu zpracování.
-
Veškeré informace nabízíme formou našeho rozhraní zpět pro další zpracování. Můžete tak využít trackovací URL, trackovací informace, datum a čas doručení, datum a čas vratky a mnoho dalšího pro zvýšení informovanosti Vašeho zákazníka nebo využití dat ve Vaší společnosti.
-
LabelPrinter obsahuje spoustu doplňkových funkcí pro podporu expedičního oddělení, jako je např. vychystávání zásilek ze skladu (picking množství artiklu ze skladového umístění), kontrola obsahu zásilky před zabalením, automatické vážení, automatické tisky návodů a jazykových etiket zboží, apod...
RÁDI POZNÁME VÁS I VAŠE POTŘEBY
KONTAKTUJTE NÁS
Ing. Tomáš Loskot: +420 776 329 729
Ing. Vojtěch Hernas: +420 603 210 731
DIAMOND SOFTWARE s.r.o.
IČ: 04661346 DIČ: CZ04661346
Fakturační adresa: Padoly 47/32, Bolatice 74723, CZ
Dodací a korespondenční adresa: Teslova 1129/2B, Ostrava 70200, CZ
Bankovní spojení CZK: ČSOB 273086719/0300, IBAN CZ48 0300 0000 0002 7308 6719
Bankovní spojení EUR: FIO 2401594718/2010, IBAN CZ08 2010 0000 0024 0159 4718